Verzending en Retouren

Hieronder vindt u de verzendtijden en leveringskosten per land. 

LAND

 LEVERTIJD

VERZENDING

Nederland 1-2 werkdagen GRATIS (boven €45)
België 1-2 werkdagen
GRATIS (boven €45)
Duitsland 1-3 werkdagen GRATIS (boven €45)
Finland 4-6 werkdagen GRATIS (boven €60)
  • Verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland bedragen €5,90 onder de €45.
  • Verzendkosten voor Finland bedragen €6,90 onder de €60.

 

Orders worden elke dag afgehandeld en verzonden tussen:

Maandag t/m Vrijdag: 09:00-17:00

Zaterdag: 09:00-12:00

Zondag: Gesloten

Orders worden elke werkdag na 17:00 opgehaald door PostNL. 

Let op: dit is de geschatte levertijd, deze kan soms afwijken i.v.m bijvoorbeeld feestdagen.

 

VEELGESTELDE VRAGEN OVER VERZENDING

 

Vraag - Zijn de verzendkosten GRATIS?

Antwoord: Zie de tekst onder de tabel boven aan deze pagina voor een uitgebreid overzicht van de verzendkosten.

 

Vraag - Ontvang ik een order bevestigingsmail?

Antwoord: Ja, zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u gelijk een bevestigingsmail en zodra uw product is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Als u binnen 2 dagen na ontvangst van de orderbevestiging geen verzendbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.


Vraag - Kan ik mijn pakketje volgen?

Antwoord: Jazeker! Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail en hierin vindt u de tracking link.


Vraag - Vanaf waar wordt mijn pakketje verstuurd?

Antwoord: Wij verzenden alle bestellingen vanuit ons magazijn in Nederland.

 

Vraag - Kan ik mijn order nog aanpassen/annuleren?
Antwoord: Dit kan tot 1 uur na plaatsing van je bestelling, hierna is dit niet meer mogelijk. 

 

Retourbeleid

Wij willen dat je tevreden bent met je aankoop op onze webshop. Als je niet tevreden bent met het product, dan kun je deze retourneren onder de volgende voorwaarden:

 

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgaaf van reden. Het product dient in de originele verpakking te worden geretourneerd en mag niet geopend zijn en geen gebruikssporen bevatten. Als het product niet aan deze voorwaarden voldoet, dan kunnen wij de retourzending niet aannemen. Nagel cosmetica is namelijk om redenen van hygiëne niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

 

Retourproces

Om een product te retourneren dien je het retourformulier volledig in te vullen en bij te voegen bij je retourzending. Het product dient retour te worden gestuurd via een track & trace zending en de code dien je te mailen naar info@glamnailsprofessional.nl, zodat je altijd kunt aantonen dat het product is verzonden en is afgeleverd bij ons magazijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren/beschadigde artikelen.

Download en print hier het retourformulier

 

Terugbetaling

Wanneer wij het geretourneerde product in bovengenoemde staat hebben ontvangen, dan storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. Dit is exclusief eventuele verzendkosten die wij in rekening hebben gebracht bij de oorspronkelijke bestelling. Kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

 

Garantie

Op alle producten in onze webshop geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet voldoen aan de verwachtingen die jij ervan mag hebben. Als een product niet aan deze verwachtingen voldoet, dan kun je contact met ons opnemen en zullen wij samen met jou kijken naar een passende oplossing.

 

Vragen

Mocht je vragen hebben over ons retourbeleid, dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op de contactpagina.